2011. július 28., csütörtök

körbe körbe jártam...

Ma voltam Barbaránál mert megígértem,hogy beugrom és jót beszélgettünk  annyit elárult,hogy vannak tervei amire kíváncsi vagyok.


Aztán voltam Angie nél is és elhoztam amit félretetettem és itt köszön meg neki,hogy eltette.


És utoljára hagytam egy új könyvet amit majd elfogok olvasni de ezt most nektek ajánlom

Christine minden reggel idegen ágyban ébred fel, egy idegen férfi mellett. Belenéz a tükörbe, és döbbenete tovább fokozódik: egy középkorú nő arca néz vissza rá.
Az ágyból időközben előkászálódó férfi minden reggel elmagyarázza neki, hogy ő Ben, a férje, hogy Christine negyvenkét éves, és két évtizeddel ezelőtt egy szörnyű balesetben szerzett fej sérülése miatt képtelen megjegyezni az új emlékeket.
Christine mindennap hihetetlen harcot folytat azért, hogy visszaszerezze emlékeit, vagyis rajtuk keresztül önmagát. Kiderül, hogy semmi és senki nem az, mint aminek látszik, így a nyugodt tempójú, visszafogott történet hamar vérbeli thrilleré változik.


1 megjegyzés:

  1. Jaj az a sütis kép:) Nagyon kedvemre való. A könyvet nem tudom milyen lehet, thrillerben Harlan Cobent szoktam olvasni. Viszont megvettem a Szépségtapaszt, jövő héten érkezik majd irom a véleményem:)

    VálaszTörlés