2011. március 14., hétfő

ezer bocsi...

Kicsit elszégyelltem magam amikor visszanéztem a hozzászólásokat mert igen is,nem reagáltam egyikre sem.Útolag is elnézést kérek mindenkitől és bizony pótolni fogom a hiányosságomat.Bár meg szoktam nézni a commenteket de visszamenöleg nem,mivel kerestem valamit ekkor vettem észre,hogy régebbi bejegyzésekhez is lett commentelve,borzasztóan sajnálom,hogy nem vettem észre.Én úgy szoktam csinálni ha visszamenöleg nézek meg valamit akkor az utolsó bejegyzéshez írok de hivatkozok arra amit megnéztem,most ez nem kötelező de sajnos sokan és Én is nem nézünk vissza mondjuk 3oldalt mert hát ott találtam egy kedves commentet amire nem válaszoltam:(
Ezúton is elnézést kérek Csillától és a válaszom, igen Ikea Ektorp:)

Éva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése