2019. április 22., hétfő

a Francia levendula...

Nem tudom mi történt a francia levendulámmal de amikor hazajöttem mert 4 napig nem voltam itthon akkor ezt láttam, eléggé elkeserítő...mielőtt elmentem meglocsoltam mindent egyedül a levendula feküdt a földön...ez eléggé érdekes... Gyorsan megnéztem a netem a gondozását és ezt találtam...

 "Gondozása: nem túl igényes, legfontosabb számára a napfény. Kártevői nincsenek, permetezésére nincs szükség. A napos és meleg helyet kedveli, különösebb talajigénye nincsen, szereti a meszes, agyagos, tápanyagokban szegény földet, szárazságtűrő. Külön öntözést nem igényel, elég neki a természetes csapadék. Télen vegetál, megáll a növekedésben, tavasszal pedig frissen hajtja zöld hajtásait"

Ilyen volt...


ilyen lett... most kapott vizet azt majd látjuk mire megyek...


Szerintetek rendben jön?

1 megjegyzés: