2018. november 15., csütörtök

a csomagolás...

Biztos voltatok Ti is úgy, hogy a karácsonyi csomagolást nagy szeretettel és oda figyeléssel csináltátok és amikor eljött az ideje az ajándékok kibontásának akkor azt tapasztaljuk, hogy mindenki csak letépi a papírt amit Te és Én szívből csináltunk. Aztán a cuccos ami benne volt az alákerült csomagolatlanul a fa alá ami nem igazán szívderítő látványt nyújt.
Elég lehangoló a feldíszített fa alatt látni nem beszélve az összetépett csomagolópapírról amit nagy gonddal és szívvel választottunk ki a hozzá illő masnival esetleg kísérő cédulával.
Ezért az idén magam készítettem el a csomagolást sőt a dobozokat 1 kivételével mind Én csináltam.
Igaz nézelődtem a dobozok után de egy ingméretű doboz 3600ft amit én 280ft-ból kihoztam alsó és felső dobozt. A felső dobozokat vontam csak be papírral mivel rácsúszik az ugyan akkora alsóra így azt nem kellet bevonni. A díszítést a Pinterestről vettem mint inspirációt és magam csináltam.
Így ha ki is nyitják a csomagokat akkor is megmarad a csomagolás amit vissza lehet tenni a fa alá sőt jövőre fel is lehet esetleg használni.
Az idén kiiktattam a masnikat is megpróbáltam enélkül csomagolni mivel egy jó szalag minimum 1500ft...



ez az 1 masnis van amit kérésre csomagoltam...


és csináltam pár egyszerű képeslapot, ezt is másnak csináltam...







3 megjegyzés: