2018. január 15., hétfő

megint szereltem :)

Mindég van valami de hát valakinek meg kell csinálni. Tavaly észrevettem, hogy esik szét az ágyam csak nem tudtam miért. Aztán rájöttem, hogy nem tartja semmi csak a tiplik de a rászorított nem tudtam kiszedni és írtamat Ikeának és ők megírták, hogy kell kiszedni. Amikor sikerült láttam nincs mire rászorítani ezért nem fogta az ágytámla szélét semmi. Még ősszel elmentem az Ikeába és kertem csavarokat aminek nem tudom a nevét mert csak számuk van de a srác tudta mit keresek és kaptam 8db.
Most akartam szétszedni az ágyat vagy is 3 napja de nem találtam a csavart. 3napig kerestem és felforgattam a lakást mire tegnap rájöttem hol is lehet és meg is találtam pedig 3x volt a kezembe és nem jöttem rá.
Már azon voltam, hogy megyek megint csavarokat kérni.
Azt nem tudom miért nem kerültek bele csavarok de nem is voltak hozzá. Van egy dobozom az Ikeás cuccoknak és ott nem volt semmi ilyen de az össze szerelőlapok megvannak abból láttam, mi is hiányzik. Azóta volt egy költözésem és nem lett szétszedve a háttámla így nem is jött ki a hiba.
 ez hiányzott...


innen... 4-4 db


ez tartotta csak...


ez a rászorító...


azon csodálkozom, hogy eddig kibírta, kb 6 éves...

2 megjegyzés: