2017. november 17., péntek

Budapesti virágpiac

Nagyon rég nem voltam a Budapesti virágpiacon és nem is virágért mentem hanem az emeleten ott a karácsony :) eszméletlen árú felhozatal NEGYED áron többek közt olyanok is amit a plázák árulnak 300% haszonnal. Mindenki bemehet aki kifizeti a belépőt ami el hanyagolható összeg a benti árúhoz képest amit ott meglehet venni potom áron. 180 kereskedő kínálja az árúját ebben a virágosok is beletartoznak. Legtöbb bolt kreatívoknak árul akik saját maguk szeretnék az ajándékokat elkészíteni de van egy bolt ami a kedvencem ahol kész áruk vannak és nem is akár milyenek.
Erről hoztam képeket...
katt a képre...













































persze sok mindent nem fotóztam le de annyi minden van ott, hogy képtelenség mindet fotózni...


5 megjegyzés:

  1. Szia! Csoda képeket fotóztál,gyönyörű mesevilág mind. Megkérdezhetem ez a piac hol van, és mennyi a belépő? Köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cím: 1135 Budapest, Szent László u. 21-23. 1000ft a beugró de azt hallottam, hogy innentől decemberig minden vasárnap ingyen lehet bemenni...fel kell hívni őket Telefonszám: (1) 349 6776

      Törlés
  2. Köszi a képeket, nagyon szép dolgokat árulnak, megnézném élőben is, csak sajna nekem Sopronból messze van...

    VálaszTörlés