2017. március 23., csütörtök

párna párnahátán...

Szóval gondoltam kicsit színesebbé teszem a lakás mert még mindég sok a fehér meg különben hát itt a tavasz kellenek a vidám színek.
Mint mindég szétnéztem a neten először is a magyar felhozatalt néztem, Vivre, H&M, Ikea, Kika, ezenkívül több dekoratőr oldalt és méterárú oldalt is megnéztem.
De azért ma kimentem az Ikeába mert úgy gondoltam, hogy a saját szememmel szeretnék meg győződni és ne csak vagdalkozzak a levegőbe.
Amit szerettem volna színes díszpárnákat és ülőpárnát mert az étkező a nappalival van egy légtérbe ehhez igazítottam volna. Persze azért körbejártam a külföldi oldalakat is. 
Az Ikea elvan maradva úgy 5-6 évvel és évek óta csak ezeket látni de ha van is új az is borzalmas, semmi vidámság komor, elavult minden.

és a képek...Ikea díszpárna...és az a szörnyű ebben, hogy ezeket meg is veszik...





Ikea ülőpárna... 100évesek...



 és most jöjjön amit én állítottam össze...díszpárna...



































ülőpárna...


















hát van különbség...


1 megjegyzés: