2016. július 27., szerda

mindég csak a szemednek higgy...

Soha nem bízok meg olyan információba amit telefonon adnak. Nem az első esett, hogy a hasukra vágnak és az mondják, hogy nincs vagy nincs annyi. Kinéztem ajtótámasztót a neten és azt mondták, hogy nincs az a szín amit keresek ezért felkerekedtem és kimentem a Savoyába ami igazát a világ vége pláne úgy, hogy a 17 vili csak a Móricz Zs. térig megy és onnan pótló ami bejárja az egész környéket mire oda ér. Borzalmas volt egy ócska buszon utaztam, kirázta a belem és a világvégére vitt. Olyan mint ha vidéken jártam volna. Már lejjebb említettem, hogy kellene ajtókitámasztó mert 8cm magasan kezdődik az ajtó széle ezért magasat is kellett keresnem. Van is a neten de állatfigurások amik nekem nem tetszenek. Nem is való a lakásomba.
Amiért kimentem az ez volt és volt szín csak lusták voltak megnézni. Így megfogdosva és megnézve felejtős és nem is így néz ki ahogy a képen látszódik.


ez pedig a Kikában volt majd 6000ft ért de volt leértékelés és mire oda értem már elfogyott...így is 4200ft volt leárazva...


ezt ma reggel találtam a neten de nagy kereskedés volt de küldtek boltcímet ahol megtudom rendelni...nagyon rendesek voltak  és meg is rendeltem...



hazafele jövet leszálltam a MOM parknál és bementem a Butlersba és volt ott egy óriási fotel amibe beleültem mert nagyon elfáradtam és ki sem akartam szállni belőle még az asztalra is feltettem a lábam :)




ez az asztal is jó...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése