2016. március 11., péntek

egy kis panaszkodás...

Mostanában csináltam egy fotó albumot és rendeltem hozzá chipboardot mert a neveket azzal szerettem volna "írni"
Meg is kerestem scrap kellékeket forgalmazó és gyártó társaságot és megkérdeztem, hogy egyéni neveket is vállalnak amire a válasz igen volt, elküldtem a listát és elég húzós árat írt de úgy voltam vele nem én fizetem ezért megrendeltem amihez +szállítási költség is járult.  Bár elnézve a webshopjukat negyed annyiért árulnak ömlesztett csomagokat. Most itt nem írnám ki a céget mert az hitelrontás lenne.
A következő történt, meg kaptam a csomagot amibe sok törött is volt de tudtam, hogy ragasztva lesz így össze tudtam illeszteni.
Sajnos lemaradt 1 név ami az én hibám volt de írtam levelet, hogy szeretném azt is és, hogy ne kelljen 1 név miatt megint futárt fizetnem dobja fel postán egy sima levélként. A nevet amit kinyomtatott volna nem kértem ingyen de úgy érzem a nagy összegbe belefért volna. Jött a válaszlevél, hogy elpostázta. Vártam 1 hetet de csak nem jött és írtam újból egy levelet, hogy nem érkezett meg.
Erre már nem kaptam választ.
Nem nagy kérés volt de ha már ennyit kifizettem akkor legalább vegye a fáradtságot és mondja azt nem tudom teljesíteni a kérést.
Az biztos, hogy postára nem adta fel mert arról lenne egy feladóvevény mivel ez egy cég...
Nem csak akkor kell kedves lenni a megrendelővel amikor vásárol hanem segíteni is tudni kell...
Ez most jellemzi a társaságot, hogy mennyire pénz orientált és semmi humánus nincs benne.
Próbálok keresni egy másik társaságot aki segít majd nekem "egy név" miatt.
Ideteszek egy mintát, hogy milyen betűből rendeltem meg az albumba a neveket persze át lettek színezve olyan színre amilyen oldal készült. Mivel ez nem az enyém így nem rakhatom fel.


Vettem egy albumot amibe bele lettek téve de olyan ramaty volt, hogy lebontottam az elejét hátulját és magam csináltam neki borítást és hogy legyen benne üveglap ahova képet lehessen beletenni meg kibéleltem filccel, hogy puha legyen. Igazán mondom, hogy sz@r dolgokat gyártanak és még nagyobb cégek is ezt árulják. Szégyen....ez egy másik cég volt...
Magyarországon igazából nincs kreatív bolt csak így nevezik őket, valójában elvagyunk maradva.
Hogy maradjak az eredeti történetnél soha többet nem fogok rendelni ettől a cégtől és másnak sem ajánlom...megint keserű szájízzel veszem tudomásul, hogy ilyenek a magyarok...
Remélem magára ismert az illető...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése