2015. május 22., péntek

ELADÓ...

2 napja esik az eső és mivel nincs semmi dolgom kicsit átnéztem a cuccaim és szelektáltam többek közt az asztali számítógépemet is felülvizsgáltam és úgy döntöttem, hogy eladom. A Win7 van rajta és amióta feltették nem használtam csak a programok lettek feltéve rá. Szűzgép. Tegnap beindítottam és szétnéztem, jó gyors... akit esetleg érdekelne az küldjön egy levelet a postaládámba vagy üzenjen itt. Ide teszek képeket és hogy milyen a gép tulajdonsága és ki mennyit adna érte persze reális árakat mondjatok mert bagóért nem adom :) A PC játékra kiválóan alkalmas és adok hozzá egy mikrofont csak úgy. A tápegység teljesen új benne. Ki lett tisztítva és persze vigyáztam rá mindég. DVD és CD is használható. Aki ért a géphez az láthatja mik vannak benne. A fészen is lehet üzit hagyni a privát üzinél, mindég megnézem...










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése