2014. május 28., szerda

kész rablás...

Elég nehezem viselem ha hülyének nézik az embert és amikor reklamálok, hogy miért is ilyen drága akkor mindég azt kapom ha nem tetszik menjek máshova vásárolni. Ezzel nincs is semmi gond de egy olyan cég amit már szinte leírtak és még a nagy multik is kiléptek a cégtől mert olyan árakat diktáltak, hogy nem tudták eladni ezért magára maradt a Praktiker. Én is csak azért mentem oda mert közel volt hozzám de rá kellett jönnöm, hogy maradnom kellett volna a jól bevált boltomnál.
Történt, hogy megszaporodtam egy kütyüvel (laptop) és helyet kellett csinálnom neki és mivel volt helyen úgy 55cm terveztem egy polcot. Mivel az Ikeába csak 60cm a legkisebb polc ezért vágattam a Praktikernél de az ottani polctartók 3x olyan drága mint az Ikeánál. 1000ft volt a polc és kértek 135ft-ot a levágásért ugyan ez a polc bár nem ebből az anyagból 500ft az Ikeába és ha megkérem a sógorom akkor ingyen levágta volna. A konzol ami jó lett volna a levágott polchoz db-ja 1899ft lett volna ugyan ez az Ikeába 500ft. Nemhiába van az Ikea még hétköznap is tele délelőtt ugyan akkor a Praktiker kong az ürességtől.
Kénytelen voltam kimenni ami oda vissza 2 és fél óra.
Praktiker ár: 4930ft
Ikea ár: 1500ft

.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése