2014. április 16., szerda

Kolosy téri piac...

Tavaly felújították a Kolosy téri piacot és be is fedték a tetejét. Mindenki örült neki de sajnos csak a körbe kisboltok és 4 zöldséges jött vissza de abból is csak 1 maradt. Mától pedig betelepítették az őstermelőket és igazán jól nézet ki az üres terület. Rengeteg vásárlóval volt tele a piac, végre nem kongott az ürességtől. A boltosok is örültek neki mert nagyon kihalt volt az egész terület. Az őstermelőkön kívül sok kisbolt található amik működnek többek közt egy kajálda ami töretlenül működik. Ezentúl így lesz és jó ötletnek találom bár én nem is tudtam róla csak véletlen mentem keresztül a piacon ami eddig üres volt. Most csak 1 zöldségest láttam a többit nem figyeltem meg ill. 1 sajtost és egy kolbászost de megfogom nézni milyen árusok vannak.

a felújított csarnok és a tér


a felújítás után 4 árus volt abból azóta már csak 1 működött


és a mai nappal tele a piac



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése