2013. október 6., vasárnap

egy kis összefoglaló...

Ma reggel kimértem a konyhabútorhoz a vezetékeket és csináltam egy rajzot amivel elmentem az Ikeába. Már várt az az eladó fiú akivel megbeszéltem az egészet igaz csütörtökre ígértem de csak ma jutottam oda. Mos megterveztük 3D be és nagyon jó lett. Az egészet Ö csinálta én csak mondtam mit akarok :) A program automatikusan beárazza és minden adatot mellé ír. Ez csak egy bevásárló lista amit majd kiír ha már meg kell venni. Van ami épp nincs mint a mosogató de belevettük az árába.
Ami meg van csak fizetni kell:
a konyhabútor alsó és felsőrész,a sütő,a kerámialap,szagelszívó,mosogató,csaptelep és dupla lefolyó valamint én veszem hozzá de máshol a beépíthető mosógépet mert így olcsóbb. A gardrób,a 3 vagy 2 személyes üllő rész még nem tudom,ebédlőasztal +4 szék,a fürdőbe a mosdószekrény+mosdótál+csaptelep+tükör. Az őszes világítás már megvan.
Amire várok,hogy a csempe megjöjjön és lehetne feltenni,a festő jön szerdán glettelgetni. Végül is minden meg van és 98% elintézve.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése