2013. szeptember 17., kedd

végre...

Péntek 13 kulcsátadás,birtokbavétel. Ahogy hazaértem már is rohantam a kulcsokért és végre bejutottam az új lakomba :) Méricskéltem,nézelődtem,tervezgettem bár tudtam mit akarok csak azt nem,hogy kezdjek hozzá. Először is hívtam 2 kivitelezőt akik tegnap voltak ott és már az egyik le is mondta nem vállalta a másik csinál költségvetést. Az utóbbi sokkal alaposabb volt és oda is figyelt. Majd látjuk. Ma is jön egy ember,kíváncsi leszek mit mond. Közben a lakásban lévő konyhabútortól szabadultam meg.Pénteken feltettem az Apródra és szombaton már szét is szedték,hétfőn el is vitték.



borzalmas...




Ma kiválasztottam a fürdő csempéjét és járólapját amiről sajnos még nincs fotó mert bemutató terembe voltunk (2 tesómmal). Már egyszer kinéztem de még nem voltam biztos benne. Többet is megnéztem azóta de az első választásom a jött be.
A 2 tesókámnak köszönöm,hogy velem voltak és segítenek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése