2013. szeptember 30., hétfő

néha keserű...

Az emberfia jó kedvel indul vásárolni és akkora csalódások érik,hogy szinte megdermed mint a kocsonya.Történt ez vasárnap az Ikeában ahol vásárolni szerettem volna de a jókedvem gyorsan elszállt amikor is egyes eladók megkeserítették az egész napomat. Nem is hagytam szó nélkül mert azért én sem vagyok kismiska de ez kimerítette a jó modort. Írtam is a cégnek 2 helyre (facebookra és a websitera) de választ nem kaptam a mai napig sem. Íme a levél:

Tisztelt Ikea!

A budapesti Ikeában rendszeres vásárló vagyok és a mai nap szintén vásárolni mentem és érdeklődni is. Az első utam a világítás osztály és már úgy mentem tudtam mit akarok és mivel volt ott egy eladó aki segíteni is fog így hozzá fordultam. Találtam a neten egy mennyezeti lámpát (Söder 7 ágú) és rákérdeztem,hogy csak ezzel a halvány világítással lehet kapni vagy nagyobb izzót is tehetek bele az eladó mondta hogy csak ezzel lehet de ha ez nem tetszik válasszak másikat. Már az furcsa volt ahogy beszélt és messziről oda kiabált. Rászóltam,hogy azért van itt,hogy segítsen ami nem tetszett neki. Mivel nem egy világítást ( Kroby) szerettem volna venni ezért rákérdeztem egy másikra is,hogy ez a lámpa is kellene és égőt is szeretnék hozzá ilyen jól világítósat. Kérdeztem hol találok és mutatott a távolba,hogy ott találok. Mondtam ha találnám akkor nem kérdezném a válasz erre nehogy már én állítsam össze magának az árút. Halál türelmes voltam de azért mondtam hívja ide a főnökét de nem hívta.Még kérdeztem pár dolgot mert vásárolni akartam 2 falikart és két mennyezetit amit aztán meg is vettem. Ez volt az egyik A másik a gardróbnál kérdeztem egy fiatal embert aki csak ott lődörgött de amikor meg szólítottam látszott rajta,hogy itt már nem lesz segítség. Minden esetre megkérdeztem egy kirakott gardróbsort,hogy mennyi lenne ha egy ilyet elvinnék egyben a válasz az volt,hogy írogassa össze egyesével és megtudja. Tovább nem is forszíroztam a dolgot de megfigyeltem,hogy semmi melója nem volt tovább lődörgött majd le állt beszélgetni egy másik eladóval. A fürdő részlegen kimerítő választ kaptam és mindent elmondtak és kedves volt az eladó hölgy. A konyharészen nem voltak sokan és egy fiatal embert kértem meg,hogy segítsen kicsit elindítani mert alsó felső sor kell méghozzá 3,30cm hosszba. Nagyon kedves volt és segített és még csinált egy skiccet amivel otthon betudom tájolni magam. Hozzá teszem egész lakást szeretném berendezni az alap bútorokkal és nem szórakozásból mentem de még megy a felújítás az új lakásba ezért előre dolgozom,hogy mire kész lesz már csak meg kell venni mindent. A hálót már megvettem ágyat komódot éjjeli és az eladó ott is kedves volt. Nem értem azt a két eladót miért is volt ennyire passzív talán ha fiatalabb lennék akkor jobban álltak volna hozzám. Elég rosszul indult a vásárlásom de azért a végén sikerült pár dolgot elintéznem. Egyébként nem az első esett hogy így reagálnak az eladók ha valamit keresek vagy épp kérdezni szeretnék

Üdvözlettel Éva.

Továbbra is várom a visszajelzést az Ikea részéről.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése