2012. május 21., hétfő

atka...atka...

Engem is elért a rettegett atkafertőzés ami csak a hortenziákat fertőzte meg egyenlőre de ma reggel lecsíptem 2 levelet és irány a gazda bolt. A hölgy rendesen megvizsgálta mikroszkóppal és megállapította,hogy atka ami elszívja a levelek nedvét és ezért zsugorodik össze majd elszárad és lehullik.
Ha nem permetezzük meg akkor elfertőződik a levélzete és elhal az egész. Nekem pont ott jelentkeztek ahol az új virágok lennének és ezek már lefognak száradni de ha a virág fej megússza akkor a kis levelek úgysem látszodnának. Remélem megúszom.
Vettem Sanmite atkaölöt,1 csomag 10L vízhez elég. Én 3L kevertembe 1/3 porral ezt úgy tudtam elérni hogy ki borítottam és elharmadoltam. A 3L nem tudtam felhasználni mert hát ennyi sem kell hozzá. Ami megmaradt a szóróba azzal 8nap múlva újra átkel permetezni a többit kiönteni mert nem tudok mit kezdeni vele.Amit tudok elteszek mert a Leanderem is elkaphatta és arra is jó.






Atka ölő permetezőszer levélatka, takácsatka, valamint üvegházi molytetű ellen zöldség- és gyümölcs kultúrákban használhatók


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése