2011. március 26., szombat

lábastálca...

Íme a lábas tálca amit magam hoztam rendbe mert a Kika képtelen válaszolni a reklamációmra mert nekik nem fontos
Magam vettem kézbe a dolgokat és elfogom küldeni nekik,hogy így is lehet dolgozni
Nő létemre különb melót végzek mint azok akik ezt szalagon gyártották
Íme a lábas tálca ami leemelhető a lábról,klikk a képre a nagyításhoz



Az előzmény ITT

7 megjegyzés:

  1. Valóban szebb mint az eredeti! Kikában nem kell vásárolni többet!

    VálaszTörlés
  2. Egyetlen esemény volt, és máris milyen végzetes következtetések, az előzményekből látom, hogy 2011. március 20-án írtad a panaszleveled, és már kaptál is tőlük választ, tehát a "nekik nem fontos" reakciót nem érteni kicsit mágyár,

    Azt sem érteni, hogy milyen volt a mintadarab, és miért ekkora a különbség a becsomagolttól? Ez érdekelne, mert csúnya dolog átverni a gyanútlan naív vásárlókat

    De tényleg egszerűbb, ha nem veszel becsomagolt lábasjószágot a KIKÁban

    VálaszTörlés
  3. A becsomagolt lábasjószág az úgy keletkezik,hogy a Kikába elöbb kapsz egy papirt amivel elmégy a pénztárhoz majd a szállítolevél kitöltöhöz és útána elmégy a raktárba ahhol leadod a papirodat és majd névszerint szollítanak és bemész a raktárba és hozzák a csomagot ami origi,aláirod és mehetsz is.Amikor hazaérsz és kinyitod akkor látod,hogy hibás vagy nem.Innentöl vagy visszaviszed vagy elfogadod olyannak amilyen
    A válasz a kikától nem jött csak egy adminisztrátor kérdezte meg,hogy hol vettem és azt is irta továbitja és ez is 3napra rá jött
    Kedves Katalin remélem "elégedet" vagy a történtekkel
    Nekem gyalog kell vissza vinnem nincs kocsi a "seggem" alatt

    VálaszTörlés
  4. elégedettt, igen, köszönöm, hogy leírtad a menetet, mert még csak 29-szer vásároltam a KIKÁ-ban, az nem volt elég, hogy értelmesen kifejezzem magam
    ezért értettél félre

    VálaszTörlés
  5. Igazán csodásan rendbetetted azt, amit nem neked kellett volna megtenni. Kika, Ikea, és még lehetne sorolni! Azon túl, hogy sz@r, gagyi terméket árusítanak, a 21. században még válaszra sem méltatnak egy reklamáló email-t. (Saját tapasztalatom is leírhatatlan, mert ha csak rágondolok, elönti az agyamat a düh!)

    De most már van egy csodaszép asztalkád, ez a lényeg!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm,valoban van de még nem tudom milyen arányba kéne a lábvégeket srégbe levágni ahhoz,hogy ne az élén álljanak:)nem vagyok asztalos de várom a megoldás
    Köszönöm aki olvasta a cikket

    VálaszTörlés