2019. február 3., vasárnap

Google+

Biztosmindenki értesült róla, hogy megszűnik a Google+ és aki arról irkál meg stb az jobb ha  kimenti a képeit meg mindenféle tevékenységet.
Akik Google+szosok azok azért nem tudnak írni az oldalamra mert a + nálam le van tiltva.
Hogy hol találod azt, hogy Google+ vagy? mutatom...

nyomsz egy  Google oldalt és ott látszik a kis kép és ha rányomsz rögtön láthatod, hogy +vagy nem...



ha rányomsz a Google+ profilra megjelenik az oldala ott rögtön kapsz egy értesítést..


itt el is döntheted, hogy törlöd vagy megvárod amíg automatikusan törlődik


4 megjegyzés:

  1. Én fogalmam sincs az vagyok e, de majd mindjárt megkukkolom :)

    VálaszTörlés
  2. Na, szerintem én nem vagyok. De ha az lennék akkor nem is tudnék irni ezek szerint :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pontosan :) de meg kaptam emailba, hogy írtál....

      Törlés