2018. december 3., hétfő

mammut karácsony...

Ezt is megéltem, hogy karácsony előtt 20nappal üresek a boltok de csak a mammutban mert az alléba olyan tömeg volt, hogy menekültem de muszáj volt oda mennem igaz örömmel mentem mert amit kerestem 4 éve azt most megtaláltam :) boldogságos vagyok...
De térjünk vissza a mammuthoz ami borzalmas állapotban van, sok helyen a kövezet is sérült kosz is van nem beszélve a wc ről ahova csak végszükség esetén megyek be. Olyan iszonyatosan koszos (ajtók, falak, kilincsek stb) , hogy ha tehetem hazaviszem. Van nálam kézmosó és folyamatosan mosom a kezem. A boltok azok tiszták 1-2 kivételével de ott legalább felmosnak.

És az üres üzletek a mai nap...mammut2 földszint de volt zárt bolt is...








és egy kis meglepetés a bejáratnál de bent is láttam ilyet...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése