2018. december 28., péntek

Karácsony előtt és után...

Karácsony után vagyunk ezért egy kis beszámolót illik írni. Az idén nem számoltam be mert csak ismételni tudom magam. Ugyan úgy díszítettem mint mindég és voltam a tesómnál is díszíteni de mivel nem karácsonyozom itthon nem is vásároltam/főztem.
Természetesen az ajándékokat átadtam de nem ez volt a lényeg az ünnepekre.
Jó volt kiszakadni a megszokott életemből de ez a pár nap elég ahhoz, hogy feltöltődjek.
A szilveszter nem érdekel vagy 20éve így maradok itthon sőt én olyankor már aludni szoktam :)

Karácsony előtt...
Még ősszel elvoltam Parndorfban gyönyörű időt fogtunk ki a fák őszbe voltak csodás volt. Még nem láttam az új részt így azt is körbe jártuk. Nem fújt a szél ami szokott így kellemes séta és vásárlás volt. Örülnék ha most is ilyen idő lenne de sajnos még csak most jön az igazi tél :(











még majd tartozok egy bejegyzéssel ami az idén elmaradt...

2 megjegyzés:

  1. Jó képek, csodás színek. Vártam a szokásos karácsonyos díszítéses képeket, nálad mindig jó karácsonyozni :) Remélem ez lesz majd utólag a bejegyzés. :)

    VálaszTörlés