2018. augusztus 22., szerda

remélem ez volt az útolsó...

Sajnos nem úsztam meg melósok nélkül de hál istennek ez is megvan, illetve azt hittem mert mikor hazajöttem ez fogadott...mérgemben már csak nevetni tudtam.

mivel már nálam befejezték idetették a következő meló anyagát...


utolsó kapavágások...



ez pont nálam van a falon kis apró kockácskák maradék anyag :) se így se úgy nem tetszik valahogy elvesztette a romos báját...



én műkövet tettem volna rá...


 és a kis fokföldim nagyon virágzik...jól érzi magát itt a teraszajtónál...





3 megjegyzés:

  1. Nekem a 90-es években 40 cserép fokföldi ibolyám volt. Akkoriban otthon dolgoztam, és volt időm - kikapcsolódásképpen - bíbelődni velük. Meghálálták. Az egyik rózsaszín, fodrosszélű virágom teljes 60 hónapon át virágzott, és picit sem hervadozott az alatt a 6 hónap alatt. Aztán utána egy évig pihent.

    VálaszTörlés
  2. Javítás: 6 hónapon át, nem 60-on. Nem tudom, hogy került oda a nulla. Megtréfált a technika:)))

    VálaszTörlés