2018. augusztus 15., szerda

ki a felelős ezért?

Össze futottam a KK val és rákérdeztem, hogy ezt hogy képzelte el és ki adott utasítást arra, hogy levágják a bokrokat ilyen barbár módon. Elmondta, hogy amikor ezt megbeszélték szóltak, hogy csak az alsó ágakat amik hozzáérnek a falhoz azt vágják le de ez nem így történt. Szombaton jött ki a KK és meg döbbenve látta miket csináltak bár azt hozzá tette, hogy nem lehet minden pillanatban itt. Az a kötelessége, hogy felügyelje a munkát. Az, hogy kijött biztos, hogy szóltak neki mert szombaton nem szokott itt lenni.
Mondtam akkor pótolják a károkat és ültessenek pótlást. Én mondtam elmegyek és kiválasztom meg megnézem az árakat és referálok, hogy mennyi lesz azt vagy kapok engedélyt vagy sem és, hogy a hortenziát ne kelljen kiásnom és is teszek oda valami növényt ami árnyékot ad.
A költségeket pedig terheljék rá a vállalkozóra mivel vele beszélték meg a levágásokat amit kicsit ( jó kicsit) eltoltak. A bádogosok dolgoznak.
A kertet több helyen újra kell füvesíteni  mert kitalálták az állványozok, hogy rajtam keresztül viszik az állványokat és leadogatják az utca felőli részen így kijárták a füvet földig és a ház másik oldala még rosszabb helyzetben van. Elég sok kárt okoztak de a számla be lesz nyújtva nekik.
Itt azért elmondanám, hogy a KK nem volt a helyzet magaslatán. Sajnos a környezet rovására ment a tatarozás. Nincs pénz a helyrehozatalra a "kertész" sem úgy áll a dolgokhoz ahogy kell nem, hogy javítaná a kert kinézetét inkább elmegy máshova kertészkedni mert ott rögtön pénzt is kap itt meg azóta nem volt fű nyírva amióta fel állványoztak. Letaposott nővények mindenhol és nincs megcsinálva. Még nem néztem szét csak ezeket láttam de talán a héten körbejárok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése