2018. augusztus 9., csütörtök

dühös vagyok és elkeseredett...

Utálom ezt a házat teljes szívemből gyűlölöm és ha megtehetném el is mennék... egy rohadt közös képviselője van a háznak egy impotens vén fasz aki be van gyepesedve és a kádárkorszakban él...
Koncentrálni sem tudok annyira ideges vagyok...
Ahol van a lakásom ott van egy támfal az utca felől és ma végig vágták a növényzetet tövig holott nyugodtan fel is köthették volna az ágakat. Ez adta az árnyékot és ez zárt el az utca felől a zajtól...
Áshatom ki azt az 1 hortenziát is ahol legalább árnyékban volt :(



szét durran az agyam olyan pipás vagyok, hogy ezt meg merték csinálni ami 14 éve növöget azt most egy perc alatt kiszedték...















szeretném jól pofán verni a közös képviselőt és a bandáját....

5 megjegyzés:

  1. Megértelek, bosszantó. Nem lehetett velük beszélni, már a bokornyírókkal? Azért egy vigaszt nyújtok neked, nekem félárnyékon vagyis fél napot erős napon vannak a hortenziáim és virulnak. Öntözöm őket eleget, de bokor társaságuk is van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a vigaszt :) van olyan horim ami napon van de pont ezt azért ültettem oda mert ez nem szereti a napot és meg ég a levele meg a virágja is. Sajnos tapasztalatból tudom...most veszek magas műnövényt azt fogom oda tenni míg nem találok megoldást már nézegettem leylandi ciprust meg babér meggyet attól függ melyikből van magas kb 2 méteres kéne de nem csak a horim sínyli meg hanem most ide süt a nap a falra ami felmelegíti a lakást meg jobban halom a kocsikat meg hát védett a szennyeződéstől is meg a hátsó ablakokat védte a naptól...egészen meg változott minden... UTÁLOM hüp hüp

      Törlés
  2. De miért szedték ki???? Ki adott rá engedélyt, nem kellett volna a lakókkal előre megbeszélni vagy lakógyűlésen előadni, hogy mit szóltok hozzá??? Megértelek :( Ha utálsz ott lakni az még az egészségedet is tönkre teheti, nem tudsz lépni valamerre? Bár olyan szépen megcsináltattál mindent, basszus az embernek ilyenkor megszakad a szíve. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. feltettek a beton tetejére ilyen pléht hogy ne ázzon, 14év után jutott az eszükbe az persze nem jutott el az agyukig, hogy az ágakat fel kell kötni...amiket ültettem az nem bántották mert szóltam, hogy ez az enyém nem hozzányúlni de ami nem az enyém nem szólhattam...itt aki a legnagyobb hibát elkövette az a közösképviselő és a müszakis...annak ellenére, hogy a házat tatarozták egy csomó minden kimaradt, majd ha minden melós elment írok egy blog bejegyzést a baklövésekről...

      Törlés