2018. július 17., kedd

vége...

Végre vége :)
Múlthéten pénteken szóltam a brigádvezetőnek (hozzá irányítottak) hogy mindenkinél voltak és kijavították a falakat csak épp én maradtam ki a szórásból pedig én voltam az aki ősze csomagolt ahogy kérték. Még aznap jött is és megcsinált mindent, előkészített festésre. Jött is hétfőn és lefestett és ma átfestette még egyszer. Ezzel vége is nálam a festésnek....
Persze még lesz meló mert a terasz zárókövét le kell csiszolni és a felettem levőt még csak most festik és  addig a rollokat le sem tudom húzni mert ott is lesz szegély csiszolás de ez legyen a legkevesebb.
Ha felettem is kész leszek akkor rácsot és ablakot kell pucolnom és a teraszt felsikálnom de túl vagyok rajta...

a virágokat mindennap kitettem a kertbe, hogy ha jönnek ne legyen útban és mindennap vissza tettem mert a locsoló hajnalba locsolt, egy tortúra volt...




az utolsó órák...






és kész...

szekrények a helyükön...



már csak takarítani kell...


1 megjegyzés: