2018. január 25., csütörtök

a mosógép...

Mindég történik valami :( tegnap mostam és hallom, hogy a centrifugázásnál valami koppan a padlón de mivel nem állt le gondoltam nem a gépből esett ki valami. Aztán a második centrifugázásnál is koppant valami. de most sem állt le a gép. Felhívtam a Whirlpool szervizt kiszállás+hiba megállapítás 11ezer +a szerelés. Mondtam köszönöm de nem kérem. A hibát elmondtam nincs mit megállapítania.
Aztán még felhívtam 3 szerelőt aki nem vállalta mert, hogy beépített. Aztán felhívtam még1 aki az oldalán úgy hirdeti, hogy nincs kiszállási díj. Mára jöttek is, nagyon gyorsan még meg is lepődtem. Semmi baja nem volt a gépnek de van egy ilyen benne


amit beállítás előtt kikellet volna szedni. Ez arra szolgál, hogy szállításnál a belsődob ne mozogjon erre arra. Ezek most estek ki 4éves rázkódás eredménye. Ha annak idején ezt kiszedik akkor most nem lenne 11ezer kiadásom.


1 megjegyzés:

  1. Húúú, ilyentől azért ki lehet akadni. Micsoda felelőtlenek voltak anno, akiknek illett volna ezt megtenni. (Szerelők, szállítók? - nem tudom, mindegy is, de akinek szólni és tenni kellett volna ezügyben, igazán megtehette volna.)

    VálaszTörlés