2018. január 1., hétfő

a lefolyó...

Nem is olyan régen pucoltam ki a lefolyót de hát a sok szappanlé meg a hajmosó meg egyéb kencefice igazán ragacsossá tudja tenni nem beszélve a hajmosásból származó hajszálak amik hozzátapadnak a sok vegyszerhez...
Még tavaly valamikor írtam a Ravaknak a lefolyó ügyben de nem igazán segítettek ill. azt írták nincs beépített szűrő ezekben ezért időnként szét kell szedni és kipucolni...nem nagy segítség...
Nekem is már csak akkor jut az eszembe amikor a sok mocsoktól nem záródik a bűzszelep és büdös van a fürdőbe ahogy tegnap éreztem.
Új év új takarítás... :) szétkaptam az egészet, fertőtlenítettem belül kipucoltam és 2L forróvizet öntöttem bele.
A lefolyó tartozékait  beáztattam jól megpucoltam, fertőtlenítettem mint ha új lenne.
Mivel műanyag könnyen tisztítható. Megoldást keresnék erre még nem tudom mit de találni fogok.
A képeket nem kell megnézni de ideteszem, hogy lássátok ilyet is kell csinálnom :)





a wc ülőkét évenként 2x lekapom flóraszeptben áztatom....ha már pucoltam akkor ez is belefért :)


így kezdődik a 2018as év :)


1 megjegyzés: