2017. szeptember 14., csütörtök

ősz és nyár...

Mindennap úgy kelek, hogy megírom az utazást de mindég közbejön valami mint pl. tegnap leszedtem a nyári dekorációt és elővettem a tavalyi őszit hátha feltudom használni de édes kevés volt. Nyakamba vettem a várost és több helyre is elmentem végül az Ikeába kötöttem ki ahol azért tudtam venni kiegészítést bár ott sem volt csak ami a nyárról/tavaszról megmaradt.
Viszont  pótpourrit  meg 2 gyertyát ami illik az őszi virágaimhoz azt tudtam venni. Elég lehangoló az őszi készlet. Nem mindenhova jutott vagy csak 1-1 szál virágocska de ha utamba akad akkor veszek még 1-2 szálat. Több helyen is kérdeztem, hogy őszi termés van e de csak néztek rám...ennyit az őszről :)

ezeket vettem...













a teraszon még vígan nyár van :)...


az őszi virágok még csak most fognak nyílni...





2 megjegyzés: