2017. május 6., szombat

apró bosszúságok...

Még véletlen sem múlik el olyan hét/hónap hogy valami ne történjen.
Van a mosogatom...



és ennek van egy lefolyó szűrője amit ha lenyomsz akkor dugó, ha felhúzod akkor lefolyik a víz, gondolom mindenki ismeri. A szűrőt ki lehet venni ha épp nem kell. Tegnap reggel öblítettem és látom nem folyik le a víz felhúztam de vissza esett. Kiveszem és látok egy lyukat ami eddig nem volt ott. Ahhoz, hogy ne essen be rácsavartam egy befőttes gumit de lenyom ni már nem lehetett.
Levél ment az ikea Call Centehez és küldtem fotót is. Levél, levél váltás és ma menjek be a Ikeába és ott elintézik.
Be is mentem vittem a dugó/szűrőt és mondtam mit intézett a  Call Center.
A kis hölgy kihozott egy egész szerelvényt de mondtam nekem nincs erre szükségem csak a szűrő kell és ez lett megbeszélve. Nem tudja felbontani mert akkor ez selejtnek számít.
Ez egy átlátszó tasak volt amibe látszódott a szűrő és mondtam próbálja meg ki húzni nézzük meg a dugó alját, hogy az enyémből mi hiányzik

Ez hiányzott... ez, hogy eshetett ki? érdekes...


viszont ö egy egész tasakot akart rám sózni... ami az én mosogatómhoz 20ezer ft lett volna ami már nincs is forgalomban de mivel 25 év garim van a hozzávalókat kell biztosítaniuk.
A kép csak illusztráció amit rám akart sózni, ez egy olcsóbb változat..



Aztán mondom neki a Call Center biztosított, hogy szűrőt kapok erre mondja egy pillanat utánanézek. Hozott egy szűrő/dugót ami 1500ft azt viszont nem kérdeztem, hogy erre is érvényes e a 25év gari. Lényeg, hogy kaptam de előtte próbálkozott...
Mondanom se kell magamnak kellett össze szerelnem még ezt is.... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése