2017. április 10., hétfő

tavaszi leltár...

Valahogy nem volt érkezésem a blog íráshoz és elég nehezen szántam rá magam, hogy írogassak és csak gyűjtögettem a mondanivalókat..mire felkerültek a képek kitavaszodott :)
Először is a kert ahol sok minden elfagyott:

a hortenzia...amit vissza vágtam, kiástam, beáztattam és vissza tettem...májusig várok ha addig nem történik semmi akkor kuka...



a sövény... amit leszedtem és a hátsókat előre húztam...



levendula... aminek a végein ott van az új hajtás...


a terasz előtti fa 3 ága...amit le kell fűrészelni...


és kisebbek is ami pont a terasz felé nő...nőtt volna...


itt a utánpótlás...ezt nem lehet beültetni a dézsába majd úgy 2 év múlva addig a dézsa kap egynyárit persze azért várok május végéig de nem reménykedek...


egy kis rendrakás... ami ráfért :)


mindjárt más :)


a kis fám amit tavaly ültettem...



és minden virágzik...mire a képeket feltettem azóta nagyot nőtt minden...




a hátsó ablaknál a kis kert... és amióta kicsit rendezve lett máris virágzásnak indult minden...






a terasz előtt is meg lett csinálva a szélezés és ráhordtam kavicsot persze virágot is :)








és egy kis frissítés...és pár apróság is meg újult...






hozzá kell tennem, hogy azért itt nem azt csinálok amit akarok a kertbe és örülök, hogy nem szólnak egy kis átalakítás miatt :)

egy kis olvasni való ITT



6 megjegyzés:

  1. De jó az a kacsa! :) Nekem hiányoznak az írásaid, mindig benézek hátha csak nálam nem jelenik meg új bejegyzés :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írni fogok de most kicsit olyan semmilyen hangulatom volt...
      A kacsának van párja is itt ott tettem fel új díszeket, untam a régieket :)

      Törlés
  2. Jó kis tavaszi hangulatot hoztál a fotóiddal.

    VálaszTörlés