2017. március 7., kedd

ideje volt...

..., hogy valaki rendet tegyen mert elfolyt a föld hiába próbáltam mindent megtenni azért, hogy szépséges legyen a pici kert. Szóltam a kertésznek, hogy csináljon szélt az ágyásnak mert csak elfolyik a föld és én meg csak hordom rá minden tavasszal. Kivételesen a ház vette a kerti szegélyt és a kertész megcsinálta. Még nem látszanak a virágok de már jönnek kifele addig kicsit üres :)
Pénteken kihúztam egy zsinórt és azon belülre ástam az összes növényt...



szombaton a Laci elkezdte a szegélyeket beásni...







 

és szombaton volt még rácsmosás, ablakpucolás és terasz sikálás...



persze még nincs vége mert kell még föld a feltöltésre és a terasz előtt is szeretném megcsinálni úgy, hogy lesz folytatás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése