2017. március 4., szombat

az ablak...

Nem csukódott az egyik ablakom és kerestem a neten egy ablakost aki felhívott telefonon és lebeszéltük a dolgot.
Gondoltam megírom a véleményem és meg is tettem.

Íme a levél....

Tisztelt ablakszervíz!

Február 22-én írtam egy levelet és kértem egy embert aki megnézné az ablakomat ami bukó/nyíló. Ki is jött 28-án és mindenféle hókusz pókusz csinált, méricskélt majd elmondta, hogy ki kell venni az ablaküvegtartó lécet és az üveget is, hogy az ajtót szintbe hozzák. Csinált egy jegyzőkönyvet meg számolgatott és a kezembe nyomott egy cetlit amire felírta, hogy 41900ft a teljes költség és 2 óra munka.
Mondtam köszönöm és elment.
Meséltem a húgomnak, hogy mit intéztem és mondta nehogy engedjem ( hozzá teszem nem is engedtem volna) és neki van egy asztalosa majd kiküldi. Ki is jött egy imbuszkulccsal az alsót megtekerte amitől az ajtó helyre ált és csukódik rendesen viszont felfedezett egy hibát az egyik behúzó nem volt rajta, mondta leszerel egy kidobott ajtóról és az enyémre ráteszi. Hát ennyit a maguk felméréséről... jaaa és még fizetnem sem kellet.
Akit kiküldött az egy kontár volt. Ezzel el is játszották a renoméjukat.

 Maradok tisztelettel: Wágner Éva


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése