2016. október 1., szombat

Kika karácsonyi előzetes...

Bár azt mondtam, hogy nem teszem ide a karis képeket de valami azt súgja rakjam csak ide. Tegnap újfent a kikába kellett mennem de egy lélek sem volt a karis cuccoknál így kihasználtam a lehetőséget és csináltam fotókat. Teljesen egyedül voltam amit nem csodálok. Az árak az égben voltak, bármihez nyúltam 5ezernél nem volt olcsóbb ill. ami tetszett. Össze raktam egy installációt és kiszámoltam 13990ft-ra jött ki az ára és akkor ez csak egy.
A fehér dominált abból volt a több, de szerintem még nem volt kint az őszes mert igen csak hézagosak voltak az asztalok... 

ez volt kirakva...ezt raktam én is ki és megnéztem az árait...















































4 megjegyzés:

  1. cépek, pláne a fehér rongy lábú baba.

    VálaszTörlés
  2. ügyesen sokat fotóztál, köci :)

    VálaszTörlés
  3. De klassz képek! Jó, hogy láthattam őket, tőlünk kicsit messze van a KIKA. Sok szépség van, gyönyörű az a hófehér fenyő! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tetszik és vettem is volna de zöldbe :) mindég az kell ami nincs ...

      Törlés