2016. március 6., vasárnap

fátnevelek...

Nem tudom, hogy emlékeztek még arra, hogy 2013-ban csináltam egy fotót a terasz másik oldalánál lévő selyemakácról... bár nekem nem tetszett már akkor sem...
íme a kép...


aztán tavaly meg kellett ritkítani mert elfagyott


 itt jobban látszik ... hát így elég csúnyácska...
 

ezért kértem engedélyt, hogy egy új fát ültetnék a helyére amit meg is kaptam és ennek most eljött az ideje.... elmentem a kertészebe és vagy 1 órát nézelődtem amikor megtaláltam amit szerettem volna egy színes levelű fát...Vérszilva a neve és apró rózsaszín virágai vannak tavasszal. Kértem, hogy szállítsák ki. Vissza hívtak, hogy délután hozzák. Jött is és amikor a fuvaros leemelte a kocsiról láttam, hogy nem is azt hozták ki amit megrendeltem. Futás a kertészetbe és kértem a cserét bár az eladó váltig állította, hogy ezt a förmedvényt én választottam, kép itt lent...

 
A főnököt kértem és elmondtam, hogy én a kisebbet kértem és arról szedte le a cédulát amivel fizettem... váltig állította, hogy nem igaz... aztán rászóltam, hogy álljon félre és elmeséltem a főnöknek hogy is zajlott le a beszélgetés.... a főnök megígérte, hogy zárás után kicseréli amit el is hozott..
Én ezt választottam, kép itt lent...
 

persze ha majd ellesz ülve jobban fog látszani és már rügyek vannak rajta, van hozzá karó, hogy ki legyen pányvázva...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése