2015. szeptember 7., hétfő

közelgő ősz...

Hirtelen jött az ősz, tegnap még Prágában nyárvolt hazajövet meg őszre fordult az idő igaz ma szépen sütött a napocska amit ki is használtam és elmentem a kertészetbe őszi virágokért, meglepően nagy volt a választék.
Asztali díszt is csináltam, végy egy mélyített tálat tegyél bele egy kis zöldet és apró cserepest cseréppel együtt tedd bele a tálba egy kis víz és kész a vegyes tál... majd a felesleges vizet öntsük le róla...





a nyári virágok amik már nem virágoztak azok helyére hoztam krizit... több színben így vidám lett a terasz... kicsiket vettem így 3 fért bele 1 dézsába...






a varjúháj szépen virágzik...


a hátsó kert is szépen megeredt és benőtte a kopasz talajt... vegyes virágok különböző évszakokban virágoznak... a keresztben csíkos nád is szépen megnőtt, már eléri a 2m, még nem hozott kalászt...







alakul...

és a tavalyi mikulás virágom :)




2 megjegyzés: