2015. július 1., szerda

számoljunk csak...

Ma kimentem az Ikeába mivel tart a vásár és nem akartam a városba koricálni ilyen melegben. Sok újdonság látható olyan is amit akkor nem lehetett kapni amikor én vettem a hálóba igaz ez már a másik lakásomba is meg volt kivéve azt a kis 2ajtós szekrénykét amit akkor vettem mikor ide költöztem. Ha most kéne berendeznem mindent így csinálnék csak a 2ajtóst cserélném le.

erre...

ezenkívül sok olyan is érkezett ami nem egy kocka hanem van egy kis formája ... a szélek  legömbölyítve, a lábak sem kockák és vannak peremek is... szóval vannak változások...viszont az árak emelkedtek és nem is keveset az elmúlt 2év alatt...

ideraktam egy teljes hálószoba berendezést de még apróságok is kellenek mint képkeret, polc és kiegészítők... úgy 350000ft lenne és itt az olcsóbbikat számoltam és nem mindent vettem bele mint pl. a szőnyegből 2 kicsit számoltam de van ebből nagyobb is vagy ágyrács meg matrac amik nincsenek az árban...kb úgy 500ezerre jönne ki ha mindent megakarok venni és ez csak a hálószoba...

Tyssedal kis komód fehér 49.990ft...


 vagy...

Tyssedal kis komód fehér 79.990ft...



Tyssedal éjjeliszekrény fehér 54.990ft ebből 2db...


  vagy...

Tyssedal éjjeliszekrény fehér 24.990ft ebből 2db...


Tyssedal háló szóba szekrény fehér 2ajtós tükrös 99.990ft...


Matredal tükör 60x90cm 14.990ft...


Brusali ágykeret fehér 160x200cm 29.900ft +ágyrács +matrac...


GÅSER ágyelő szőnyeg  56x150cm 12.990ft, ebből 2db
GÅSER nagy szőnyeg az ágy alá 170x240cm 44.990ft...


 Arstid éjjeli álló lámpa 4990ft +ernyő, ebből 2db ...


 vagy...

Arstid fali éjjeli lámpa 3990ft +ernyő, ebből 2db...


Arstid függőlámpa, 3ágú  7990ft ...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése