2015. július 30., csütörtök

nyárból az őszbe...

Elmúlt a nyár, 
Kár érte, kár. 
Sárgul a táj, 
Kár érte, kár.

írta Zelk Zoltán de azért ennyire ne szaladjunk előre, igaz őszies az idő de még csak juliús van és még aug. sem volt.
A forró napok után hirtelen lett 20fokkal hidegebb ami nagy változás hozott emberre, állatra, növényre egyaránt.
Kicsit azért fellélegeztünk és az eső lemosta a város meg a növényeket. Lesz még nyár de remélem nem ilyen trópusi.
Az idén nem vágtam le a Hortenziákat hanem megvárom, hogy a bokrokon száradjanak meg.
Érdekes színekbe mennek át ami az elmúlást jelenti...








a bugás hortenzia ami fehéren nyílik most fog átmenni világos  rózsaszínbe majd sötétre vált...




kivan kötve mert a földig hajlík akkora a virágja...


ez is átalakul de még van rajta bimbó amik nem nyíltak ki... lehet, hogy már nem is fog...


a tavalyi őszi virágok amik a teraszon voltak azok ki lettek ültetve és most fognak nyílni...


a varjúháj is lassan éledezik...
 

ez hasomló mint a varjúháj de nem tudom mi ez...


tavaly amikor visszavágtam a Leandert akkor egy 20cm ágat meghajtattam és elültettem, ma ez látszódik a képen, szépen fejlődik és tavasszal kap még mellé 2 ágat egy nagyobb edénybe...


sajnos elfagyott a selyemakác aminek 2 ága még él a többit lekellet vágni...


ebből mentettem egy élő ágat de nem biztos, hogy meg gyökeresedik mert ezt a magjából szokták csiráztatni...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése