2015. június 8., hétfő

teljesen fel vagyok háborodva...

Azt mindenki tudja, hogy a Jó fogás összeolvadt az OLX-el ami egy ingyen hirdetési oldal ill. mind kettő az. Vagy is én úgy tudtam, hogy INGYENES a Jó fogás is. Hát ez nem így van. Az OLX-en feltetted és könnyen kezelted nem kellett ide oda mászkálni, hogy szerkezed vagy épp töröljed vagy épp javítsad. Mindég jött a frissítés emailba és nem kellett figyelni semmire. Ha meghosszabbítottuk akkor előrekerült így mindég élő volt a hirdetésed, szem előtt volt. Napi szinten láttam mennyien nézték meg a hirdetéseimet mikor ugrott 100fölé a nézettség stb. stb. Amióta a Jó fogásra átkerült az OLX minden adata ill. a hirdetések azóta nem nézi senki a hirdetéseimet sőt eltelik úgy egy hét, hogy rá sem néz senki. Nagyon rossz a statisztikám és nem adtam el azóta semmit. Minél többen vagyunk annál hátrább kerülsz a listán és itt jön amiért tollat (klaviatúrát) ragadtam. Feltűnt, hogy nem jön értesítés, hogy újítsam meg a hirdetésem ezzel előre tudnám tenni és írtam a Jó fogásra, hogy miért nem kapok értesítést, hogy újítsam meg. Jött is a válasz, hogy 3hónapig ingyenes és ha nem veszem meg a megújítást akkor automatikusan törlődik a hirdetésem. Ezt a lehúzást, ezek szerint még sem ingyenes a Jó fogás? Hát ezért van a  facén egy oldalam, hogy amire nincs szükségem azt oda betegyem én frissítem és ingyen van. Nem haladja meg a megengedett limitet, hogy kereskedésnek számítson. Nagy LÓ.... a Jó fogás seggébe. Innentől megszüntetem az oldalt. Nem fogok fizetni azért, hogy meg újítsam nem beszélve arról, hogy minden hirdetést külön külön kell megújítani. Ez elég sok pénz. Na ezért volt jó az OLX amit nagyon sajnálok, százszor jobb mint a Jó fogás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése