2015. június 10., szerda

kiskert rendezés...

Mindég történik valami és ha nem akkor csinálok :) Mát tavaly megakartam csinálni csak azt nem tudom miért is nem kezdtem hozzá. A levendulát szedettem ki a kertésszel mert már akkora volt, hogy a körülötte lévő virágokra ráfeküdt és ki kellett ásnom mindég de most a levendula ment....
Hoztam 2 tő bokrot amit vissza tudok ősszel vágni de kell még egy mert kevés lett. Szét ültettem több növényt és kihajítottam párat hogy levegős legyen.
Amit ültettem az a törpe japán gyöngyvessző ez a spiraea  egyik fajtája ami június, júliusban virágzik de szokott ősszel is...



 itt látszik, hogy kell még egy tövet ültetnem, majd holnap elugrom a kertészetbe...


így fog kinézni ha besűrűsödik...


a 2 orgona ki lett ültetve a szomszédom teraszával szembe, előtte megbeszéltem vele és nagyon örült neki és az a bokor ami elvolt bújva a fenyőtujánál azt előre hozattam mert láttam, hogy a kedvence és minden este locsolgatja. Laci a kertész elültette egy nagyobb helyre a levendulát...


ez a hűsölősöm :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése