2015. április 26., vasárnap

Annie Sloan chalk paint...

Biztos mindenki ismeri Annie Sloan chalk paintját amivel mindent lehet festeni akár bútort akár bőrt vagy épp kárpitot ezzel van tele az egész internet ill. azok az oldalak akik ezzel foglalkoznak mert azért már többen is forgalmazzák. Az első magyarországi forgalmazó Enikő volt akitől vásárolni szoktam igaz csak kicsit veszek mert én nem festek bútorokat. A mostani vásárlásom egy fehér volt. Van egy fehér vékony bőrcipőm amit azért nem használtam mert az orra lekopott meg a hajlatoknál is megtört a bőr. Mivel nem használtam emiatt úgy gondoltam átfestem és ha így sem jó akkor tök mindegy így se úgy sem tudom hordani. Nagyon jól sikerült és ma be is járattam :)
Rendelni a festékből ITT tudtok. Bármit lehet vele festeni szó szerint és még csiszolni sem kell de ITT minden le van írva





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése