2015. április 16., csütörtök

a natúr...

Olvastam egy cikket egy lakáskultúrával foglalkozó lapban ami azt mondja...
" 2015 újdonsága a világos árnyalatú faanyagok megjelenése a bútordizájnban, a kiegészítőkön, sőt még a falakon is."
Hát ez nem újdonság mivel már tavaly is látható volt, hogy efelé tendál a színvilág sőt 2013-ban amikor én rendeztem be a lakást már akkor is voltak natúr bútorok. Én magam is olyan étkezőasztalt kerestem aminek a lábai fehérek de az asztallapja natúr. Rá egy félévre jelentek meg nagy bánatomra mert olyat szerettem volna mint a konyhabútorom aminek a teteje natúr. Hozzá teszem, hogy teljesen mások a trendek és épp mellőzve van a klasszikus divat de mindég vissza tér. Az új trendek lecsengenek más színek lesznek ezért oda kell figyelni mielőtt bútort választunk. Én úgy választottam, hogy a klasszikus és modern között legyen mert új kiegészítőkkel feltudom tuningolni. Nehéz eladni a bútorokat ha már nem divatosak. Mivel most a natúr megy azokat jól lehet majd később festeni. Az Ikea, Kika, Butlers sem maradt ki ebből ott is megtalálhatóak de a Vivre és a Westwing is felzárkózott. Rengeteg natúr kiegészítőket árulnak. Azért azt hozzáteszem, hogy a fehér színt kombinálják a natúrral ami nagyon jól néz ki. Még 2012-ben elmentettem egy albumra való képet ilyen színkombinációval de nem találtam meg, szerettem volna ide feltenni. Össze szedtem párképet többek közt az Ikea Tarva család kollekcióját amit ITT láthattok ezenkívül a Country Living magazint ami jó kis nézegetős ITT

a képek a netről...



















 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése