2015. március 18., szerda

szomorkás vagyok...

Aki régóta követi a blogomat az minden tavasszal láthatja ezeket a fotókat de sajnos ebben az évben nem tudok újakat csinálni mert mindet kivágták. Nem rég jártam arra és láttam, hogy eltűntek a fák csak a tuják látszanak amik emögött vannak. Elszomorít, hogy évek óta növő díszfákat csak úgy kivágják, nagyon sajnálom. A képek 2012 áprilisában készültek csak tavaly nem csináltam képet mert nem jártam arra hisz nem ott lakom már. Azért elsétálok arra mert ott több kertben is van ilyen virágzó díszfa. Még nem virágoznak de ezek már nem is fognak, de van egy másik lehetőség, hogy visszavágták őket és így a faltól nem láthatóak...







1 megjegyzés:

  1. Olyan mintha ezer éves babarózsa lenne. Nem is értem az ilyen barbárságot, az elsők között szokott kinyilni tavasszal és gyönyörű!

    VálaszTörlés