2015. február 7., szombat

ellenpélda...

Az ellenpélda is létezik amint már jeleztem is. Én sem vagyok hű de nagyon festegetős bár én is festettem át egy egész hálószoba bútort anno amikor még nem is léteztek ilyen festékek. Szoktam polcokat lefesteni amiket használók de inkább megveszem készen amire szükségem van. Viszont csodálom azokat akik szépen dolgoznak igaz nem sokan de vannak... hoztam pár alkotást ami tetszik és még ízléses is.

a készítője még nem tudta eldönteni, hogy hova is fog kerülni talán ágyvégnek vagy virágállványnak..


tökéletes átváltózás... ezt eladásra készítették


ezt a padot elfogadnám, pont jó lenne a teraszomra csak nem ebben a színben...


 ügyes megoldás egy Ikeás iratrendezőből...


jól sikerült az átváltozás...


tökéletes lett és tetszik, hogy kapott egy fület a felemeléshez...


ez egy kis festés de ha látnátok a többit, hogy milyen csiricsárét csinálnak mások... túl kombinálták... ez itt egy szolid, épp jó


remekül eltalálta az egészet és még kapott egy díszítést is, gusztusos...


ennél a kis komódnál azt sajnálom, hogy nem kerültek vissza a régi fogantyúk..egyébként rendben van...


itt a fogantyúk fordítva lettek feltéve ami elrontotta az összhatást de meglehet fordítani, szép a környezet is ahova került...


és a kedvencem



nem sokat találtam de biztos, hogy lesznek még jó dolgok


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése