2015. február 8., vasárnap

a tűztől távol...

Minél messzebb vagy a tűztől annál reálisabbak az emberek, történt anno karácsonyra kaptam egy másik telefont amit már írtam és a régit eladtam reális áron. A tesóm is kapott és mostanában került rá a sor, hogy eladjuk az övét is. Fel is tettem 2 hirdetési oldalra de még nem adtam el de érdeklődnek utána ki így ki úgy, mindent ajánlanak érte csak pénzt nem :) Gondoltam egyet és elvittem magammal és bementem pár adok veszek boltba érdeklődni mennyiért vennék át. Voltak ám árak a békasegge alattiak, persze mindegyik olcsón akart hozzá jutni és drágán eladni. Ha olcsón eladod akkor tesz rá egy kinai 800ft hátlapot és majdnem 3x áron árulja. Arra hivatkoznak hogy nekik is kell keresni rajta, ez természetes de megveszi mondjuk 10ért és eladja 35ért. Akinek kell a pénz az el is fogja kótyavetyélni de akinek rá ér az kivár. A westendbe ilyen árakat mondtak 10,12,13 de volt aki 8-10 között mondott. Azt hitték, hogy hülye vagyok, azért láttam szívesen megvették volna.
Aztán bementem egy másik boltba ki tudja hanyadikba és kérdeztem, hogy van e ilyen és ilyen telefonja és mennyi lenne az ára, rögtön rávágta a 8gb 28ezer és a 16gb pedig 35ezer. Jó mond akkor van egy 16gb mennyit ad érte....csak nézett rám és mondta köszi de nem kérem :)
Aztán távoztam az áruházból és útközbe volt még 2 bolt ott is érdeklődtem, az egyik 15ezeret ígért a másik is de amikor látta, hogy nem adom 18ezret mondott. Minél messzebb vagy a tűztől annál reálisabbak az árak. Ha nem vasárnap lenne akkor még tovább is mentem volna hátha elérem azt az árat amit szeretnék legalább is megközelítőleg :)


Eladó Samsung Galaxy S2 16GB (I9100) fekete, megkímélt állapotban. T-mobilos
35ezerért hirdetem de lemegyek az árral ha kéri valaki.
Ide tudtok írni: wevajudit@t-online.hu

Ui: ezt a rákövetkező napon fotóztam ott ahol kérdeztem az árakat



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése