2014. október 8., szerda

csak jártatom...

Kiestem a körforgásból 1 hetet mert, hogy én is emberből vagyok, engem sem kímél az élet és időnkét fizetni kell az elmúlt rossz/jóért így vagy úgy. Kezdek magamra találni de még nem vagyok túl a nehezén meg hát ki tudja mi fog még történni. Ez így elég elvont de ennyit szeretnék csak elárulni.

Elég hűvösek a délutánok és jó lenne kicsit  melegbe behúzódni de itt ahol lakom központilag van a fűtés de mindenkinek van mérője, na ez az amit utálok mert nem akkor melegítek be amikor akarok ha 1-2 órára is.


Arra emlékszem, hogy tavaly ilyenkor szép idő volt és valamikor november 20-a körül fűtöttem be először. Kisgyerekesek is vannak a házba és nem kérik a fűtést vagy nem tudnak róla de a portán van papír és ősz visz 4 írták alá, hogy kapcsolják be. Itt nincs olyan, hogy hivatalos fűtési idő ha kérik bekapcsolják ha nem akkor fázunk. A KK-nek kéne ugye körlevelet írni de ilyenkor persze nem csinálja csak ha pénzről van szó na akkor buzgómócsing. Szerintem sokan nem is tudják, hogy van egy ilyen lehetőség a fűtés indítására. Lehet, hogy körbejárok és aláíratom a papírt ha már más nem teszi.
Utálom a közös dolgokat sőt utálok közösködni bárkivel is. Ez a lakópark egyébként sem alkalmas erre. Hót kuka mindenki és semmilyen közösség nincs és nem is lesz.

Azt tudni kell, hogy minden radiátornak saját termosztát feje van nem ám 1 azt állítgatom  hanem minden radiátor fel le kell csavarni na most az egyik elromlott de még tavaly de olyan jól bemelegedett minden, hogy nem hiányzott az az 1 radiátor. De, hogy mégis jó legyen ma elmentem "Praktiker" be, hogy vegyek egyet. Vittem a régit és mutattam mit is szeretnék. Az eladó mutatta hol van mert elzárt vitrinbe tartják. Megmutatom milyen van mondja ö, én kérdem hát nem ilyen? nem, akkor minek mutatja? kérdezem, és hol tudnék ilyet venni? nem tudom mondja ö. Én kérdezem ha van 58 lakás és ki kéne lakásonként 6 radiátor termosztátot cserélni akkor nem lehet mert maguknak csak 1fajtájuk van? akkor minek van itt kérdezem én, azért feleli, hogy megmutassam hol az árú. Akármit kérdeztem nem tudott válaszolni semmire, ott is hagytam. Elmentem nézni 20mm ajtó/ablak tömítőt ugyan is a szélei mindegyiknek 2cm, volt minden gyártó kitéve de csak 25mm. Odajön egy eladó segíthetek? igen mondom szeretnék 20mm tömítőt, hát az sajnos nincs, azt látom mondom de minek ennyi 25mm ki veszi ezt meg? megveszik és levágják az 5mm. Mind ezt 2000ft-ért? kérdezem, még nekem kell átszabni?
Mentem a díszléchez és vannak 1m is de ami nekem tetszett az 2,40cm volt, kérdezem nem lehet levágni 1métert? de lehet de ki kell fizetni az egészet és még a vágást is, mondom ez fél cm az ész milyen vágásról beszél? és mondom a maradékot be lehetne tenni a vágottak közé. Nem lehet mert ez darabárú mondja ö, de ha elvágjuk akkor nem lesz darabárú? kérdezem én :) max 2 darab lesz és megfelezzük az összeget, nem lehet..... Fogtam és 2 törtem, mondom így legalább eltudom vinni :) és nem kell vágási díjat fizetnem, nézet rám mint rózi a moziba. El kísért a pénztárhoz és szólt hogy a vevő 2tört egy darabárút és belőlem kitört a röhögés.
Mondom neki ezért nincs itt senki és kong az ürességtől ez a hodály bezzeg az OBI mindég tele meg a Baumax is.
Csak azért megyek oda mert ez van legközelebb hozzám de mindég megfogadom, hogy nem jövök hanem kimegyek az OBI-ba de mindég adok egy esélyt. Remélem 1x átveszi valaki.
Ha hiszitek ha nem egy akkora hodály és nincs árujuk csak amit innen onnan saját maguk betudnak szerezni és ez azóta van amióta a multik kivonultak a Praktikerből.

egy háttér nektek Catskill Mountains (ejtsd: keckil hegység)


1 megjegyzés:

  1. Nagyon furin írtál, remélem nem vagy beteg? Rég nem láttalak a fészen sem, csak talán két-három napja. Remélem minden rendbe jött! Én még az kis műhelyemben nem kapcsoltam gázt, de van 3000 ft körül ventillátoros melegítő, ha ülsz az igazán jót tehet, amíg nem fűtenek. Vigyázz magadra!

    VálaszTörlés