2014. október 22., szerda

az igazi ősz...

Most jött el az igazi ősz ami 10 fokkal hidegebbet hozott és marad is az alacsony hőmérséklet. Tegnap előtt még tavasz/nyár 25fok volt sőt tegnap délután szinte tavaszias meleget éreztünk. Mondtam is a tesókámnak élvezzük ki a napot mert innentől ha sütni is fog már nem lesz olyan. Egész éjjel esett fel is ébredtem 2kor és azóta is fent vagyok, jött a szélvihar és szakadt az eső. Még tegnap este a terasz hátuljába vittem mindent meg beszedtem az asztal terítőt mert amikor vihar van akkor tökmind1, hogy fedett a terasz minden csupa víz. Még jó, hogy a nádbútor bírja a kiképzést :) A viharos szél befújta a teraszajtóig az esővizet szinte vízszintesen esett az eső. Most áll a kertben a víz. Még tegnap is szedtem a leveleket ill. behúztam a hortenzia alá hagy legyen vastag takarója. A kis fa a teraszom előtt teljesen kopasz. Hát megjött az ősz... 



ezek még virágoznak és most nyílnak a kiskertbe az őszi virágok, remélem még lesz napsütés, hogy legalább egy csokrot tudjak vágni...

ö is virágzik de ez már idebent van...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése