2014. szeptember 15., hétfő

pénzes boríték...

Reggel kaptam egy levelet egy fiatalembertől, hogy látta a blogomon esküvői pénzes borítékot és szeretne egyet olyan barackosat mondtam semmi akadálya és megbeszéltük, hogy délután 6kor eljön érte. Nem is foglalkoztam a dologgal amikor 5órafele gondoltam átnézem a készletet és rájöttem, hogy az a szín pont nincs, na azt a kapkodást, hogy gyorsan csináljak egyet mert neki azt tetszik de megbeszéltük, hogy megnézi mindet. Épp az utolsó gyöngyszemet raktam rá amikor csöngött a telefon, hogy jött megnézni. Felkaptam a dobozom azt uccu neki le a portára....
Mázli volt, hogy észbe kaptam és csináltam egyet... pénz az pénz :)


ezt választotta ... és elmondta sokat nézet a neten de az enyém tetszett a legjobban. A portán jól össze gyűltünk és mindenki az asztalra kirakott borítékokat nézegette...esküvőre készül hétvégére azért keresett egy szépségeset :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése