2014. szeptember 1., hétfő

nyárutó...

Mindenki temeti a nyarat holott nincs vége és még ősz sincs sőt most jön a nyár igazi arca ahogy annak lennie kéne igazából. Ezek a nyarak amik trópusiak és monszunos volt ezen a nyáron nem európai időjárás. Az, hogy a szeptember esővel indult az jó jel mert lesz hó ami betakarja a földeket. Lesz még 27fokos meleg de kellemesnek fogjuk érezni mert szeptemberben a 27fok más mit a nyári időszakban. Itt körülöttem még nem hullanak a levelek, üde zöldek a fák, bokrok köszönhetően a sok esőnek ami az idén esett. A vadgesztenye levelei hullanak de mást nem észlelek viszont vannak olyan fák amik már júliusban hullatják a leveleiket mégsem mondjuk, hogy ősz van :) Van ahol még csak most mennek (az okosabbja) nyaralni mert az őszi városlátogatásoknak jobban kedvez az időjárás nincs olyan hőség de hozzá teszem már fogtam ki 2x is meleget mikor Barcelonába és Párizsba jártam szeptemberben...
Nálam az ősz akkor kezdődik amikor a szobanövényeket be kell vinni de még akkor is jó idő van napközben így csodálhatjuk a kertünket és lehet egy két dolgot elintézni. Majd október végén kell csak altatni a kertet esetleg vissza metszeni és betakarni az érzékeny növényeket... na akkor van nálam az ősz :)
Tavaly okt. nov. tárt ablakokkal tataroztam és költöztem és hét ágra sütött a nap szinte meleg volt. Az ősz az elmúlás jele de nem a nyár vége hisz tavasz sem szokott mostanában lenni rögtön jön a nyár és az évszakok kitolódnak vagy hirtelen váltanak át.
Ma esős borongós napunk van de ezt már tegnap is tudtuk, hogy ilyen lesz.

egy őszi háttér


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése