2014. szeptember 28., vasárnap

na nemáááár....

Ez nem véletlen ami történt. Ugye kedden lement nálam az elszívó ügy és már úgy gondoltam, hogy itt már nem történhet semmi. Igaz nem nálam történt de én is érintve vagyok. Legközelebb észre sem veszek semmit :) Szombaton indultam kicsit csavizni és amikor kiléptem az ajtón feltűnt, hogy van egy folt a falon kicsit megtapogattam és vizes volt, na mondom ezt nem úszom meg falbontás nélkül.


Pont ott a folt ahol nekem csinálták a fürdőbe a leválasztást, a gyomrom össze rándult. Kifelé menet a portán jeleztem a dolgot de nem vették komolyan de mire hazajöttem már azért történt egy két dolog.

Vasárnap mikor jöttem haza akkor szóltak, hogy jön a gyors szolgálat mert a tárolóba folyik be a víz és ott cuccok vannak. Mivel én fedeztem fel így engem hívott a gyors szolgálati akárki és el kellett mondanom mi történt. Nem tudom mi történt csak a foltot láttam. Aztán jött a szolgálat...



Itt nálam az ajtónál véstek aztán felmentek az elsőre és ott is szétverték, most itt tartunk és este fél8 van és még nincsenek készen....hogy mi lesz még nem tudom de remélem megoldják mert ez a meleg víz nyomócsöve.


az a barna cső a nyomócső és abból folyik a víz de nem itt lent hanem valahol a két emelet között

2 megjegyzés:

  1. Nem irigyellek, rémálmaim egyike, hogy amikor valamit késznek hiszek, azt le kell rombolni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még szerencse, hogy kívül van a lakáson de legalább tudom, hogy nem beton hanem téglából van és bontható....

      Törlés