2014. szeptember 14., vasárnap

1 éve történt...

Egy éve (szombaton) hogy kézhez kaptam a kulcsokat az új lakáshoz. Épp csak leszállt a repülőgép már szaladtam is mert Rómából jöttem haza. Boldogságos voltam és tervezgettem de már megvolt a terv mit is akarok. 2013. július 29. hétfőn szóltak, hogy megveszik a lakást és szeptember végéig ki kell költöznöm.
Hívtam a Brigittát (ügynököt) hogy amit 1évvel ezelőtt néztem lakást megvan e még és ha igen szeretném megnézni. Így kezdődött.
Meg is néztem és akkor kezdtem tervezni, hogy is fok kinézni.

az eredeti felállás...


a tervezés... persze voltak menet közben változások


Félig össze voltam csomagolva de még el kellet adnom a ülőgarnitúrát meg a könyves polcot ami az utolsó pillanatban sikerült is. Itt már a csomagolás utolsó fázisa mert sok csomag már elment egy bérelt tárolóba ami ott volt a lakóparkban. Még itt laktam de a húgom szólt költözzek át az ö lakásába mert itt már nem tudok mit csinálni.


Tehát a kulcsot szeptember 13-án kaptam kézhez és rákövetkező hétfőn...


2013. november 6. szerdán már ott aludtam...


 emlékeztető képek









 szombaton volt egy éve... és szintén 13. volt :) persze még nem voltam készen de már tudtam fürödni meg ilyenek és jött a karácsony így elmaradt sok minden de itt laktam. Az irodám sem volt még kész...


de azóta elkészült sőt sok mindent változtattam rajta pl. nagyobbak az asztalok


1 éve történt... hogy elszaladt de már terveztem a kertet magam körül ami egy másik poszt lesz.
ITT
visszafele tudjátok megnézni az egész projektet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése