2014. augusztus 24., vasárnap

2 év...

Úgy látszik 2év kell ahhoz, hogy egy lakás elkeljen ahogy a régi lakom is annyi év után kelt el és a  meghirdetett másik lakás is 2év után talált vevőre. Az elmúlt hónapokban majd mindennap ott voltam de a pénteki nap volt a csúcs mert 3x is oda kellet mennem.
Gondoltam a szombat vasárnap az enyém de be jelentkeztek szombatra 2 órára valaki akik Pomázról jönnének megnézni, még jó, hogy nálam volt a lakás kulcsa ezért belementem, hogy meg mutatom de előtte megebédeltem gyorsan azt rohanás a lakásba. Késtek 10 percet de ha már ott voltam azért kivártam és jöttek is. Egy család 2 gyerek, 2 felnőtt.
És kérem láss csodát..................................... ELKELT. A kitartásom meghozta a gyümölcsét és most le is aratom :) A gyerekek Pesten kezdik a felsőbb iskolát ezért kerestek nekik lakást és sürgős volt mert még fel kell újítani iskola kezdésre. Mind a 2 iskola a közelbe van így még bérlet sem kell és hétvégére haza is tudnak menni. Pomáz 20perc hévvel.
Mindent megtettem, hogy a lakás elkeljen és az is jó dolog volt, hogy le ürítettem mert így sokkal átláthatóbb, hogy mit kell felújítani. Mint már írtam az emberek egy lakást amiben bútorok vannak és még öreg is nem tudják elképzelni a 4 falat csak azt látják ami odabent van, úgy látszik ennek volt jelentősége, hogy elvigyék elég rövid idő alatt amióta kipakoltattam.


1 megjegyzés:

  1. Megkönnyebbülés, öröm! A kipakolással kapcsolatban tényleg igazad van...:-)

    VálaszTörlés